GENTE VIAJERA CATALUNYA

Barcelona prepara una nova estratègia de Turisme per atraure als viatgers de la resta d’Espanya

Després d’anys d’absència en el panorama comunicatiu turístic, Turisme de Barcelona ha presentat una nova campanya que persegueix atraure turistes de la resta d’Espanya i dels principals mercats emissors

Carles Lamelo

Catalunya | 24.05.2021 06:34 (Publicado 24.05.2021 06:33)

La directora de Gente Viajera, Esther Eiros, entrevista, des de l’stand d’Onda Cero a Fitur 2021 a la directora de Turisme de Barcelona, Marian Muro. Tot plegat després que Barcelona hagi presentat tres projectes importants per rellançar la ciutat en temps post-pandèmia, sota el lema “Barcelona como nunca antes”. Una de les primeres iniciatives és la nova campanya de promoció que vol atraure viatgers de tot Espanya i també d’altres mercats emissors com el centre i el nord d’Europa. A més, Muro repassa el projecte de turisme intel·ligent Check Barcelona que persegueix millorar l’experiència dels visitants i descongestionar els espais més transitats. El tercer gran projecte també està vinculat amb les noves tecnologies. Es tracta del hub "Amazing Barcelona", un pla que compta amb el suport del Barça i d’altres rellevants entitats.