COMUNICANT

Bones i males praxis comunicatives: ostentació al màxim de la casa de Jorge Lorenzo

El periodista i consultor de comunicació Alberto Gómez analitzar les estratègies de comunicació darrere del vídeo en què el campió del món de MotoGP Jorge Lorenzo mostrava la seva mansió.

Lola Surribas

Barcelona | 23.09.2024 20:22

El periodista i assessor Alberto Gómez assegura que "soc un ferm defensor d'ensenyar les tripes, a la gent li encanta conèixer i veure aquesta part de tu". Cal dir, però que aquestes les imatges en què Jorge Lorenzo ensenya la seva mansió són més fruit de l'ostentació i l'opulència: ampolles d'alcohol, taula per jugar a pòquer, sala de festes, piscines gegants, dones en biquini prenent el sol a l'hivern... Gómez analitza la praxi de la comunicació que hi ha darrere d'aquest cas comptant també amb la intervenció del periodista de l'Agència EFE, Ginés Muñoz, que explica fins a quin punt creu que un esportista ha d'apropar el seu dia a dia als seus seguidors.