CREATIVITAT

Campanyes publicitàries al límit

Ivan Jiménez ens porta avui tres campanyes dubtoses que per a uns seran nefastes però que d’altres creuran que són, fins i tot, divertides.

Míriam Franch

Catalunya |

Campanyes publicitàries hi ha moltes, però no totes surten bé. L'Iván ens porta algunes que estan al límit entre ser originals i desastroses.

Campanyes fallides?

Comencem aquest repàs de campanyes al límit amb L’Universe du chocolat va presentar una nova línia de bombons de xocolata farcits d’alcohol. No van tenir una millor idea que presentar nens i nenes en estat d’embriaguesa després de provar els bombons. Fins a quin punt és divertida la campanya?

La segona campanya dubtosa és la de la marca de roba Harvey Nichols. Anunciaven unes rebaixes tant fortes que asseguraven que ningú es podria aguantar. Això ho van portar a la literalitat amb les models de la campanya, que apareixen mullades de l’emoció, presumptament.

Acabem amb Tampax, que en un anunci presentava a un noi en una habitació d’hotel resant perquè la seva parella no tingui la regla, ja que acabava de pagar l’habitació.

Enigmes

L’Iván Jiménez també ens ha donat la solució a l’enigma dels ous i ens ha proposat un de nou basat, a més, en un fet real.

Un dramaturg anglès del S.XVI, Benjamin Jonhson, va ser enterrat en posició d’assegut. Per què?

Si saps la resposta, la pots enviar amb una nota de veu al 676760908.