La segona edició dels Premis Caixa Popular - EduLab Teams d’Innovació Social Educativa ja està en marxa. La cooperativa de crèdit juntament amb l’associació ha llançat estes ajudes per a donar visibilitat a projectes que es duen a terme al llarg del curs 2024-25 amb la finalitat de reconéixer el que s'està fent en este sentit en els centres valencians.
Les sol·licituds es poden presentar de manera telemàtica fins al 28 d’abril a través de la pàgina web: https://edulabteams.com/ii-premi-caixa-popular-edulab-teams-dinnovacio-social-educativa/
La dotació total dels premis és de 8.000 euros, que es distribuiran en tres categories:
- Educació Infantil i Primària: un 1r premi de 1.500 euros, un 2n premi de 1.000 euros i un 3r de 750 euros.
- Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional bàsica i Cicles Formatius de grau mitjà: un 1r premi de 1.500 euros, un 2n premi de 1.000 euros i un 3r de 750 euros.
- Educació Especial: 1 premi de 1.500 euros.
Per a l’avaluació dels projectes presentats es valoraran diferents criteris: grau d’innovació, metodologia del treball, foment de la participació, integració i no-discriminació de les persones i defensa del medi ambient.
Des de Caixa Popular ofereixen el seu suport per a fomentar "projectes que inspiren i motiven a continuar buscant noves maneres de transformar l’ensenyament i l’aprenentatge"
Parlem amb Inma Ibáñez, membre de l'equip de Centres Educatius de Caixa Popular, i amb Rafael Atienza, portaveu d'Edulab Teams.