Automovilismo

A tempada comeza no Rally da Costa Brava con dez equipos baixo a estructura ourensana

Past Racing Autos confírmase como un dos referentes en materia de preparación de vehículos a nivel nacional e internacional

Óscar Gómez

Ourense | 17.03.2023 08:54

A tempada comeza no Rally da Costa Brava con dez equipos baixo a estructura ourensana
A tempada comeza no Rally da Costa Brava con dez equipos baixo a estructura ourensana | onda cero

Despois do merecido descanso invernal dos pilotos e copilotos que conforman a estrutura ourensá de Past Autos Racing, comezan esta semana o Campionato de Europa de Vehículos Históricos e o Campionato de España de Rallyes de Vehículos Históricos coa disputa da primeira proba puntuable. o Rally da Costa Brava, en Cataluña (España).

Nesta proba inicial do certame continental e nacional serán nada menos que dez os equipos que estarán baixo o paraugas de PAST Autos Racing, confirmándose como un dos referentes na preparación, mantemento e asistencia de vehículos históricos a nivel nacional e nacional. nivel internacional.

O bo facer de PAST Autos Racing nas últimas tempadas fixo que a estrutura teña opcións de vitoria en practicamente todas as categorías e probas, como é o caso deste debut en 2023. Antonio Sainz e David de la Puente volverán ser un dos equipos a ter en conta para os postos de podio co Subaru Legacy co que xa competiron o ano pasado na competición continental.

Sainz, sempre candidato á vitoria, será a punta de lanza da estrutura na complicada proba catalá, que este ano cumpre 71 edicións.

Carlos Sampayo e Irene Serrano repiten na Eurocopa ao igual que Sainz e de la Puente. O piloto ourensán e o experimentado copiloto asturiano competirán no concurso co Renault 11 Turbo, que foi totalmente reconstruído e mellorado nas instalacións de PAST Autos Racing en Ourense. O obxectivo é confirmar os excelentes tempos mostrados no tramo final da pasada tempada.

Dentro da categoría Regularidade Deportiva do Campionato de España e defendendo de novo o título estarán Asier Santamaría e Roberto Rentería. O espectacular Ford Sierra Cosworth do equipo de Euskadi volverá ser o rival a bater nos tramos cataláns. Santiago Barragán e Francisco Sánchez serán outro dos equipos que buscarán un bo resultado co Subaru Legacy, unha unidade similar á que conducirán Sainz e de la Puente.

Tamén con Subaru, aínda que un Impreza que xa se puido ver en varias probas o ano pasado competirá con Pablo Sotorrío e Gerardo Jaqueti, enmarcados dentro da categoría PRE-2000.

Antonio Dezcallar, xa recuperado do seu incidente na tempada 2022 e copiloto por José Antonio Sans, competirá co Toyota Celica ST-165, mentres que Jesús Díez Villarroel terá ao seu lado a Lucía Santiago de Canarias esta tempada no seu Ford Escort RS2000 habitual.

Ademais, Fernando Dameto repetirá baixo as cores do PAST Autos Racing esta tempada co seu habitual Porsche 911 SC e con Sergi Sastre como copiloto; Carlos Jorge e Sergio Marrero dos canarios con outro Porsche 911 SC e Gustavo Alija e Víctor Francisco Suárez co Peugeot 205 Rallye.

Para eles, unha proba longa que comezará o xoves 16 de marzo coa disputa dun especial nocturno que os trasladará aos mitins de antano.

Xa o venres, seis probas especiais para un total de 90,47 quilómetros mentres que para o sábado, xornada final da competición, outros seis tramos e 86 quilómetros para un total de 176 quilómetros contra o reloxo.