Día Mundial de la Radio

LA CUTAT LLEIDA, AMB NÚRIA MORA

17/02/2025 13:04

Dia Mundial de la Ràdio: Quin paper juga la geopolítica en la lluita contra el canvi climàtic?

El Dia Mundial de la Ràdio d'aquest any 2025 s'ha centrat en el lema "Ràdio i canvi climàtic". A La Ciutat Lleida n'hem estat parlant amb l'ambientòleg Jordi Prats com les estrategies geopolítiques poden determinar en quina mesura s'avança o no en la lluita contra el canvi climàtic. L'Acord de Paris va suposar un consens important que es trenca ara amb la irrupció de Donald Trump a la presidència dels Estats Units i amb la mirada posada també a la Xina.

LA CIUTAT LLEIDA, AMB NÚRIA MORA

17/02/2025 12:52

Dia Mundial de la Ràdio: Com ha evolucionat el clima de Lleida durant les últimes dècades?

El Dia Mundial de la Ràdio d'aquest any 2025 s'ha centrat en el lema "Ràdio i canvi climàtic". Centrant-nos en les comarques de Lleida hem estat parlant amb Armando Álvarez, observador meteorològic de l’Observatori de Lleida (AEMET) per fer una perspectiva històrica sobre com ha evolucionat el clima a les comarques de Lleida en les darreres dècades, a més de destacar alguns dels fenòmens meteorològics que han succeït.

Día Mundial de la Radio 2025

13/02/2025 14:43

Los alumnos del IES Ramón y Cajal de Huesca "enganchados" a la radio

Este jueves en Más de Uno Huesca nos hemos detenido en el Día Mundial de la Radio y para ello nos ha acompañado el IES Ramón y Cajal donde desarrollan desde 2019 un proyecto de radio. También hemos sumado las voces y los recuerdos de nuestros compañeros de Onda Cero Aragón en este mundo.