ECONOMIX
03/04/2025 13:47
Gust de Lleida fa el seu debut al Fòrum Gastronòmic de Galícia i a la Fira de Sant Josep de Mollerussa
Aquesta setmana a l’Economix, l’espai d’Emprenedoria i Empresa del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, parlarem de la nova marca Gust de Lleida, creada per posar en valor els productes agroalimentaris de proximitat i qualitat de les comarques de Lleida. Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de donar visibilitat als productors locals i promocionar la gastronomia lleidatana. A més de conèixer el logotip i la seva identitat visual, parlem també sobre com s’ha rebut la marca en els primers esdeveniments on ha estat present, com el Fòrum Gastronòmic de Galícia i la Fira de Sant Josep de Mollerussa. Ens acompanyen Ricard Lega, tècnic del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida; Alba Puiggròs, dissenyadora gràfica de La Gràfica, l’estudi creador del logotip de Gust de Lleida. També en parlem amb Mateu Blanch, xef del restaurant Caravista de Lleida, participant al Fòrum Gastronòmic de Galícia, Albert Guiu, president de la Cooperativa de Juncosa i vicepresident de la DOP Les Garrigues, presents al Fòrum Gastronòmic de Galícia i Mariona Balcells, responsable de ventes i gestió de marca de Closca de Maials, que ha participat tant al Fòrum Gastronòmic de Galícia com a la Fira de Sant Josep de Mollerussa.