Laura Borràs

LA CIUTAT, AMB MÒNICA GÜNTHER

11/11/2019 14:47

El dia després del 10N

Avui a La Ciutat de Mònica Günther analitzem el dia després de les eleccions del 10N amb entrevistes a Joan Zaragoza (PSC), Aina Vidal (Catalunya en Comú Podem) i Laura Borràs (Junts per Catalunya).

DIPUTADA JXCAT, EN MÁS DE UNO

06/06/2019 09:23

Laura Borrás: "Yo no represento a la soberanía nacional, represento a mis votantes"

La diputada de JxCat en el Congreso, Laura Borrás, mantiene una tensa discusión con Carlos Alsina sobre la supuesta "arbitrariedad" de la prisión preventiva y la suspensión de los diputados presos. Además, asegura que ella no representa en el Congreso de los Diputados a la soberanía nacional, sino a sus votantes y afirma que "voy a recordarle al rey que en su reino tiene 'presos políticos', por si el Tribunal Supremo pretendía ahorrarle esta incomodidad".

DIPUTADA JXCAT, EN MÁS DE UNO

06/06/2019 09:23

Laura Borrás: "Yo no represento a la soberanía nacional, represento a mis votantes"

La diputada de JxCat en el Congreso, Laura Borrás, mantiene una tensa discusión con Carlos Alsina sobre la supuesta "arbitrariedad" de la prisión preventiva y la suspensión de los diputados presos. Además, asegura que ella no representa en el Congreso de los Diputados a la soberanía nacional, sino a sus votantes y afirma que "voy a recordarle al rey que en su reino tiene 'presos políticos', por si el Tribunal Supremo pretendía ahorrarle esta incomodidad".

LES HISTÒRIES DE LA VIDA

09/04/2019 21:47

La Brúixola 09/04/2019

Avui hem rebut a l'estudi l'escriptor franco-espanyol Romain Puértolas, un ex-inspector de policia que des de fa uns anys s'ha convertit en best-seller editorial amb les aventures d'un faquir, el personatge que ell mateix ha creat. A més, en Miguel Cáceres ens ha portat a un circ fet per gent gran de Barcelona. I hem explicat l'actualitat del dia de la mà de Marc Navarro. A més, hem entrevistat l'exconsellera de cultura i número 2 de Junts per Catalunya al Congrés Laura Borràs.